۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۲۴۹۱۳
فرماندار بن:

روستاها با کمترين هزينه مراکز اصلي توليدات کشوري هستند

فرماندار بن گفت: روستاها مراکز اصلي توليد در زمينه هاي مختلف بوده و با کمترين هزينه‌اي که به کشور تحميل کنند بيشترين منافع اقتصادي را نصيب کشور مي‌کنند.
روستاها با کمترين هزينه مراکز اصلي توليدات کشوري هستند

به گزارشجهانبین نیوز کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر نقش روستا را در اقتصاد کشور نقشي اساسي خواند و گفت: روستاها به عنوان مراکز توليد بايد به صورت ويژه در بحث زيرساخت‌ها بايد مورد توجه قرار گيرند.

وي افزود: با فراهم نمودن بستر زندگي مردم در روستاها مي‌توانيم از مهاجرت به شهرها جلوگيري کرده و اقتصاد کشور را پويا کنيم.

اکبريان خاطرنشان کرد: در يک و نيم سال گذشته در شهرستان بن با اعتباري بالغ‌بر ۵ ميليارد تومان شاهد تحول در بحث تامين آب شرب، بهسازي و آسفالت معابر روستايي بوده‌ايم.

وي تصريح کرد: وسعت آسفالت انجام شده در برخي روستاها در سال‌جاري بيش از ۲ برابر تمامي سال‌هاي گذشته است.

فرماندار بن گفت: در حال حاضر در اين شهرستان ۹ روستا داريم و تلاش‌هايي صورت گرفته تا ۲ روستاي قديمي و خالي از سکنه را با فراهم نمودن امکانات احياء و به اين جمع اضافه کنيم.

اکبريان تاکيد کرد: بر خلاف شهرها که صرفا مصرف‌کننده هستند روستاها مراکز اصلي توليد در زمينه کشاورزي، دامداري، صنايع دستي و غيره هستند و با کمترين هزينه‌اي که به کشور تحميل کرده؛ بيشترين منافع اقتصادي را نصيب کشور مي‌کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۸:۵۹

8 Feb 2020